میز خدمت رسیدگی به درخواست‌های مردمی در خراسان رضوی راه اندازی شد

میز خدمت رسیدگی به درخواست‌های مردمی در خراسان رضوی راه‌اندازی شد

به همت اداره کار خراسان رضوی و دولت در روزهای ۱۰ و ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ در مشهد، میز خدمت رسیدگی به درخواست های مردمی راه اندازی شد. در این میان مسئولان دولتی مختلف از شتابدهنده مهام توس و استارتاپ های فعال آن در این عرصه بازدید کردند. در این میان استارتاپ چیکارا که به عنوان پلتفرم منتخب ملی در جشنواره ایده های برتر اشتغالزا و کارآفرینی سال ۱۴۰۰ شناخته شده بود از سامانه جدید و بروزرسانی شده خود به طور رسمی رونمایی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + چهارده =