رویداد اختتامیه هفته جهانی کارآفرینی در مشهد برگزار شد

رویداد اختتامیه هفته جهانی کارآفرینی با حضور مسئولان استانی در شهر مقدس مشهد برگزار شد. در این همایش برخی از مسئولان برای جمع شرکت کننده، سخنرانی کرده اند که در ادامه می توانید، گزارش آن را مشاهده کنید:

محمدامین بابایی معاون اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی در این مراسم که با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و برخی کارآفرینان استان در کافه کارآفرینی مشهد برگزار شد ، گفت: طی مذاکره با دانشگاه تهران، اولین دانشکده کارآفرینی در منطقه خاورمیانه با همکاری دانشگاه کارآفرینی راه اندازی کردیم.

وی افزود: در آن مقطع به دلیل عمده مشکلی که برای کارآفرینان وجود داشت، مجوز صدور مراکز مشاوره ، اطلاع رسانی و خدمات کارآفرینی در دستور کار قرار گرفت و از سال ۹۰ این مجوزها صادر شد. به همین دلیل برخوردها با کارآفرینان بهتر شد و از جوانان صاحب ایده با صدور مجوزهای شتاب دهنده حمایت شد.

رئیس کانون کارآفرینان استان خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت:جوانان کارآفرین امید جامعه هستند و باید آینده کشور را بسازند و همچنین نیاز کار و کارآفرینی را برطرف کنند.

علی رسولیان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری نیز ضمن تقدیر از برگزار کنندگان رویداد هفته کارآفرینی در خراسان رضوی گفت:باید همه ما در عمل از کارآفرینان حمایت کنیم و کارآفرینی را عبادت بدانیم. اگر همه به این جمع بندی برسیم که کارآفرینی یک نوع عبادت است و پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری عمل کنیم و جایگاه با ارزش کارآفرینی را درک کنیم حتما متقاوت عمل می کنیم و اتفاقات خوبی رقم خواهد خورد.

یکی از اتفاقات مهم این همایش، تقدیر از مرکز مشاره، اطلاع رسانی و خدمات کارآفرینی کاراتوس (کارآفرینان راه اندیشه توس) و شتابدهنده مهام توس بود. در ادامه می توانید، گزارش این رویداد را مشاهده کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + 7 =